mob-menu
20 Аprilie 2020 | SOCIAL MEDIA

Crearea Campaniilor Complete

Pentru crearea Campaniilor Complete sunt două puncte cheie: 

  1. Identifică cum să creezi o campanie publicitară completă;
  2. Selectează un obiectiv al campaniei în funcție de obieciv.

Creaza o campanie:

Pentru a crea o nouă campanie, trebuie să-i dai campaniei un obiectiv și un nume distinctiv.

După acest prim pas trebuie să selectezi opțiunile de livrare cu ajutorul AB Testingului.

 

 

 

Crează un AB Testing personalizat:

La nivelul campaniei tu poți decide să creezi un AB Test, acesta îți permite să compari două metode și totodată îți oferă cea mai bună strategie în conformitate cu scopul tău.
 
 
 
 
 
 

 

 

Specifică modul de livrare:

La nivelul de setare a campaniei, definește reclama cu un nume distinctiv și alege pagina care dorești să includă aceste reclame.

De asemenea poți selecta o audiență specifică la care vreai să ajungă campania ta, selectează plasamentul campaniei și definește bugetul și orarul de livrare la nivelul de setare a reclamelor.

 
 
 

Audiența: 

Specifică o anumită audiență pentru campania ta.

Poți include sau exclude persoane din audiența ta bazate pe mai multe puncte: demografie, locație, interese sau comportament. 

Exista 3 tipuri de audiență:

  • Țintă
  • Personalizată
  • Asemănătoare

Exista și audiența specială pentru reclame, care folosește informația existentă pe care o ai asupra oamenilor pe care vreai să îi țintești și poți crea o audiență cu un comportament asemănător. Este aproximativ ca audiența Asemănătoare, doar că ajustată pentru a relaționa cu audiența pentru reclamele tale asociată cu categoria de reclame speciale a campaniei tale și politicile de publicitate Facebook. NOTĂ: Anumite opțiuni de targetare,precum Audiența Specială a Reclamelor sau Audiența Personalizată poate fi valabilă doar prin ADS Manager.

 

Plasări:

Poți seta automat plasări sau să alegi propriile tale plasări.

Selectează butonul Editarea Plasărilor pentru a seta manual unde vor fi distribuite reclamele tale. Consideră testarea diferitor plasări pentru a înțelege care este cea mai efectivă.

Buget și Orar:

Selectează un buget zilnic sau pentru o perioadă de timp pentru a da start reclamelor tale.  Această opțiune este valabilă doar la nivelul de Campanie a Reclamei.

Indicatorul de Mărime a audienței îți arată câte persoane aproximativ vor vedea reclama în funcție de bugetul setat. 

Rezultatele Zilnice Estimate arată numărul de persoane aproximativ din audiența ta care sunt activi zilnic. Acest segment depinde de factori precum oferta și bugetul preconizat.

 
 

 

 

Selectează formatul reclamei tale și creativitatea:

Formatul:

La nivelul de reclamă, vei denumi reclama, aceasta poate fi conectată la o altă pagină de Facebook sau un cont Instagram pentru a selecta și a supraveghea formatul reclamei.

Sunt disponibile diferite programe în funcție de obiectivul pe care-l aveți.

 
 
 
 
 
Creativitatea:
Următorul pas este inserarea textului, puteți încărca elemente vizuale, imagini informative sau URL-uri.
Call to action:

Poți include un buton Call To Action (CTA). Acesta îți va oferi mai multe posibilități, iarăși în funcție de obiectivul reclamei.

Opțiuni avansate:

Această opțiune îți oferă posibilitatea de a conecta conversiile unui eveniment online și offline cu o reclamă.