mob-menu
27 Iunie 2020 | SOCIAL MEDIA

Cum poți folosi Instagram Stories pentru a-ți crește afacerea?

Nu este nici o noutate că platformele de Social Media sunt mai puternice decât ne imaginăm. Acestea te pot ajuta să-ți cresti afacerea într-un mod inedit cu minim investiții și efort. Pe de altă parte, un pas făcut incorect te poate bântui mult timp. Pentru a nu fi puși într-o asemenea situație ar trebui să știm ce platforme să folosim și în ce contexte. 

Cu toate că FaceBook este principala platformă pentru reclame și marketing în mediul online, un număr extrem de mare migrează pe Instagram. În acest moment ne întrebăm de ce și ce ar trebui să facem în acest context?

Răspunsul este unul simplu și poate chiar banal pentru unii: Instagram Stories!

Precum bine știți deja, Instagram stories este o funcție ce le permite utilizatorilor să posteze poze la fel ca și imagini pline de stickere sau text care vor dispărea peste 24 de ore. 

Întrebarea vitală ar fi de ce au nevoie companiile de această funcție și de ce ar trebui să acorde atenție acestora când s-ar putea focusa doar pe postările din Instagram?

Cateva dintre motive ar fi:

  • Instagram Stories are aproximativ 400 mil de utilizatori activi zilnic;

  • Acestea sunt amuzante și atrag o audiență mai mare;

  • Chiar dacă dispar repede, îți pot oferi rezultate excelente; 

Sfaturi: 

 

Colectează opiniile clienților:

Pentru a dezvolta un business este crucial să colectezi și să asculți opiniile clienților. Până la urmă, aceasta este cea mai ușoară și comodă metodă pentru a afla dacă clienții tăi sunt mulțumiți de serviciile tale și astfel poți ține cont dacă trebuie ceva ajustat și care sunt gusturile clienților tăi.

Dacă nu utilizezi această practică, tot ce-ți rămâne este să ghicești toate aceste aspecte.

Prin intermediul acestei funcții puse la dispoziția noastră de către Instagram este mai ușor decât îți imaginezi. 

 

 

 

 

 

 

 

Construiește lista de emailuri:

Știai că Instagram Stories îți poate îmbunătăți Strategia de Email marketing? Cu aceasta funcție este probabilitatea mult mai mare că vei obține mai mulți urmaritori ai e-mailului tău, astfel lista ta se va mări. Odată ce atingi pragul de 10 mii de urmăritori, poți atașa un link la orice story ce poate fi chair pagina companiei tale, sau alte site-uri relevante acesteia.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mărește-ți vizibilitatea:

Instagram stories te poate ajuta sa ai o vizibilitate mai largă a companiei tale. Datorită posibilității de a-ți împărtăși locația prin intermediu unui sticker, îți poți informa audiența unde te afli la un moment anume, unde au loc petrecerile companiei, strângerile de fonduri sau cel mai esențial și important, unde este amplasat magazinul sau afacerea ta. Acest sticker este adesea cel mai folositor pentru companiile ce au filiale mai puțin cunoscute din punct de vedere geografic.

 

 

 

 

 

 

Întărirea legăturii client-brand:

Dacă dorești să îți îmbunătățești compania, trebuie neapărat să transformi mai mulți clienți de zi în clienți loiali. Pentru a fi sigur că vânzările tale nu vor scădea trebuie să întărești relația cu cumpărătorii. 

Sunt mai multe posibilități de a utiliza Instagram Stories pentru a face această relație mai puternică:

  • Creeaza și împărtășă tutoriale simple sau DIY-uri publicului;

  • Interacționează cu audiența adresând întrebări ce solicită opinia lor;

  • Multumește-le și cere-ți scuze atunci când este cazul;

  • Distribuie postările acestora la tine în pagină pentru a le arăta că îți pasă.

 

 

 

 

 

Redirecționează traficul către blog (dacă deții unul):

Blogul este și acesta o practică extrem de folositoare pentru a interacționa și a împărtăși informații clienților sau potențialilor clienți. Publicarea unui articol pe blog din când în când poate aduce rezultate minunate. Le poți arăta clienților tăi noua colecție, câteva curiozități despre compania ta sau le poți face cunostinta cu angajații. Desigur că nimeni nu va cunoaște acest conținut dacă nu va fi promovat. Cel mai simplu mod de a genera trafic către blogul tău este să plasezi informație despre acesta pe rețelele de socializare precum Instagram. Un story când apare noul articol este un efort minim ce generează un rezultat enorm.  

Sporește gradul de recunoaștere a mărcii:

  • Gradul de recunoaștere a brandului este o extensie cu ajutorul căreia clienții au posibilitatea să cunoască și să descopere mai ușor compania ta. Scopul este familiarizarea audienței cu brandul tău. Pentru a atinge acest scop, trebuie să te focusezi pe promovarea brandului, iar cea mai optimă variantă este Instagram Stories.

Există multe alte metode prin care ai putea folosi Instagram Story pentru a dezvolta brandul în 2020, important este să apelezi la creativitatea ta maxim posibil și să nu te descurajezi în caz că rezultatele nu apar din prima încercare.