mob-menu
18 Iunie 2020 | SOCIAL MEDIA

Business Manager

Business Managerul este un instrument ce le permite agențiilor și agenților de publicitate să gestioneze central diferite nivele la care lucrează membrii echipei pe conturile de publicitate sau pe pagini.

Toate afacerile indiferent dacă sunt mari sau mici folosesc Business Manager pentru a menține procesul de lucru bine organizat și a avea toată informația într-un singur loc. Când ai un centru de afaceri principal cum este Business Manager, afacerea ta deține controlul suprem asupra activelor și distribuie informația în siguranță doar la persoanele care au acces.

Când ar trebui să utilizăm Business Managerul? 

  1. Afacerea ta are o echipă de marketing

Ai mai mult de un angajat care are acces și administrează la moment pagina de Facebook sau Instagram a companiei.

  1. Gestionezi active multiple

Gestionezi mai multe active de Facebook sau Instagram precum pagina de Facebook, conturi de publicitate sau aplicații.

  1. Folosești un al 3-lea partener

Colaborezi cu furnizori ce te ajută să creezi, să difuzezi sau să gestionezi paginile și anunțurile, dar dorești să păstrezi activele companiei în calitate de proprietar precum Pixel sau Pages.

  1. Ai nevoie de control asupra accesului și permisiunii paginii

Dorești ca afacerea ta să mențină supravegherea și jurisdicția asupra activelor companiei, în loc să răspândească proprietatea asupra persoanelor care lucrează pentru companie.

  1. Trebuie să menții securitatea afacerii

Business Manager îți oferă mai multe instrumente de securitate prin Security Center pentru a spori controlul asupra activelor.       

Partenerii și agențiile:

Partenerii, precum vânzătorii și agențiile, în general, nu ar trebui să creeze un cont de Business Manager pentru a păstra toate paginile și conturile clienților, deoarece acest lucru poate fi dificil pentru un client să-și recâștige accesul la paginile și conturile sale în caz că se decide să schimbe agenția.

Este de dorit solicitarea accesului la paginile sau anunțurile publicitare la care doriți să lucrați. 

Un sfat extrem de important ar fi ca fiecare să-și creeze proprii manageri de afaceri și apoi să invite persoanele din agenție pentru a lucra pe anumite pagini sau conturi.

Business Manager este un instrument care se află deasupra instrumentelor de auto-servire puse la dispoziție de Facebook, ADS Manager, Raportare și Pagini. Scopul său este să reflecte o ierarhie organizațională. 

Adminii au acces deplin și pot crea permisiunile necesare pentru oricine care lucrează la o pagină anume sau un cont de reclamă.Mai jos puteți vedea câteva active, dar defapt sunt mult mai multe listate în Business Manager.

  1. Business Manager

  2. Adminii

  3. Permisiunile

  4. Paginile

  5. Angajații

  6. Conturile de publicitate

În unele situații:

Mai mulți angajați pot avea permisiunea sa managerieze aceeași pagină sau cont de reclamă.

Un angajat al companiei poate gestiona mai multe pagini sau conturi de publicitate.

Interfața la Business Manager:

Tabloul Business Managerului tău are trei compartimente principale: 

  1. Acasă, 

  2. Vizualizarea Conturilor de Publicitate și 

  3. Activitatea. 

Din tabloul general vei putea accesa mai multe nevoi zilnice.

În secțiunea acasă vei putea găsi:

  • Caracteristici de securitate

  • Cereri în așteptare

  • Conturile de publicitate

  • Paginile

La vizualizarea conturilor de publicitate poți personaliza și accesa o mulțime de valori de performanță precum:

  • Cheltuielile totale

  • Numărul total de afisari

  • Numărul de căutări

  • Frecvența 

  • CMP-uri

Sub secțiunea de activitate poți vedea modificările recente ale rolurilor tuturor ce au acces la Business Manager:

Roluri:

Când adăugați persoane la Business Managerul vostru, atribuții cu rol de admin sau angajat.

  • Angajat: Este recomandabil să adaugi persoanele cu rol de angajați cei care au nevoie să lucreze doar pe conturi și instrumente alocate.

  • Admini: Administratorii sunt cei care au acces deplin asupra companiei, aceștia pot edita setări, persoane, conturi și instrumente.

Poți folosi și funcțiile avansate pentru a atribui roluri financiare:

  • Analist financiar: Acesta vizualizează detaliile financiare precum tranzacții, invoice-uri, metodele de plată și cheltuieli.

  • Editor financiar: Acesta poate edita informațiile despre cardurile bancare, detalii financiare precum tranzacții, facturi, cheltuieli de cont și metode de plată.

Sunt trei roluri disponibile pentru administratorii de conturi publicitare, cinci de permisiuni pentru cei care au nevoie de acces la pagină și două pentru rolurile manageriale.
Roluri Business Manager:

Administratorul:

  •  Adaugă și elimină angajații și/sau partenerii

  • Vizualizează și editează setările companiei

  • Adaugă și gestionează pagini, conturi publicitare sau alte materiale

Angajatul: 

  • Vede setările companiei

  • Este desemnat să gestioneze pagini, Conturi de Publicitate sau alte active.