Dumitru Talmazan: 3 sfaturi pe care mi le-am dat mie la început de 2018
Social Media a devenit atât de accesibilă, cum spun marketerii - la un click distanţă. Recunosc că este eficient şi chiar necesar pentru afacere, însă acccesibilitatea acestui instrument a început să contureze o problemă gravă. Antreprenorii percep Social Media ca fiind departamentul de marketing din compania lor. Pot spune doar că acest frumos şi accesibil instrument poate şi trebuie să fie o punte, un canal de comunicare şi poziţionare a afacerii voastre. Prin prisma acestor gânduri vin şi cele 3 sfaturi.
- Implicaţi-vă în proiecte offline. Ieşiţi de după avatarul din Facebook / Instagram şi priviţi-vă clientul în ochi. Întrebaţi-l cum se simte şi ascultaţi-l, pentru că cel mai frumos UpGrade al strategiei voastre de marketing şi digital comunicare îl veţi lua din teren;
- Puneţi accent pe calitatea produsului/serviciului, nu pe marketing şi dorinţa de a vă face vizibili sau de a vă promova. Schimbaţi-vă focusul!
- Creaţi strategii de scurtă durată - mai bine zis, formulaţi-vă un gând unde trebuie să ajungeţi la sfârşit de an, iar acţiunile de comunicare ajustaţi-le minimum lunar, dacă nu chiar săptămânal.
Nu creaţi produse în stilul show-lui “ Фабрика звёзд”, cu alte cuvinte, când se termină reclama - voi ca afacere dispăreţi.