Cum ar fi să dai peste cap vânzările în sezonul Sărbătorilor de iarnă și să faci profit, așa cum nu ai visat? Este posibil. Este real. Dacă începi promovarea la timpul potrivit și în modul potrivit.
Ce înseamnă „timpul potrivit”? Sfârșit de octombrie – început de noiembrie.
Ce înseamnă „modul potrivit”? Înseamnă formula perfectă dintre text orientat spre necesitățile și dorințele publicului tău țintă, integrat în campanii setate corect pe Facebook și Google Ads. Pare complex. De fapt, așa și este. Dar noi îți ușurăm viața și îți arătăm pe pași, cu explicațiile de rigoare, cum să promovezi orice în pragul Sărbătorilor de iarnă!
Noi, adică:
- Dumitru Talmazan – fondator Talmazan School , Kicksocialwork și co-fondator ASAP - digital team;
- Adriana Arnaut – fondator CreativeAd - Content Marketing & Copywriting în Moldova și Școala de Copywriting din Moldova;
- Tudor Placintă – fondator Scoala Google Adwords, fondator Boomerang - Publicitate Google Adwords,
Alături de:
- Alexandru Bordea – business trainer, fondator Evenda, co-fondator Angry Business,
Pe 31 octombrie, ora 18.30, a avut loc un MasterClass, targetat direct către unicul scop: să ajute oamenii să facă cât mai multe vânzări de Crăciun și Anul Nou.