Tot auzim că pentru ca business-ul să prospere, avem nevoie de promovare corectă. Dar ce înseamnă promovare și ce ai de făcut, ca să promovezi eficient ceea ce vinzi – sunt cele 2 momente care țin afaceri, care ar putea aduce profituri mari, pe loc.
Pe data de 26 septembrie, a fost organizat un masterclass special pentru ca să înțelegi cum TU (da, tu – fără să mai angajezi pe cineva la acest capitol) poți să faci promovare corectă și eficientă pe online simplu și productiv.
Cine au fost speakerii?
Expert Copywriting: Adriana Arnăut
Expert promovare pe rețelelede socilizare: Dumitru Talmazan
Expert Google Ads: Tudor Placintă
Iată despre ce au aflat toți cei prezenți la Master Class:
- Cum stabilești publicul tău țintă și identifici dorințele/necesitățile sale, raportate la afacerea ta;
- Cum scrii texte de promovare pentru Facebook Ads și Googls Ads așa, încât fiecare persoană care se încadrează în target grupul tău să dea click pe publicitatea ta;
- Cum setezi campanii publicitare pe Facebook Ads și Google Ads;
- Ce înseamnă A/B testing în promovarea online și cum economisești bani cu ajutorul acestui concept;
- Multe instrumente și informații utile și practice, direct din activitatea speakerilor.
Am aplicat în practică toate cele expuse pe două dintre afacerile participanții prezenți în sală și anume:
- Setarea și explicarea etapelor promovării pe Facebook / Instagram (target group, scop, text, partea vizuală, A/B testing, tipuri de campanii etc.)
- Setarea și explicarea etapelor promovării pe Google (target group, cuvinte cheie, text, titlu, etc.)