mob-menu
/ 48 vezi toate

5 sfaturi de a crea un conținut creativ pentru urmăritorii tăi

Este momentul deja să realizăm că în 2021 platformele de Social Media sunt mai mult decât importante pentru afacerea noastră. Din acest motiv, ca să avem succes pe aceste platforme trebuie să ne folosim de toate resursele și informațiile pe care le deținem pentru a crea un conținut de calitate pentru audiența noastră.

Pentru a spori vizibilitatea paginii tale este nevoie de mai mult efort decât doar să vorbești despre firma și activitatea acesteia. Dacă faci postări doar unilaterale, șansele cresc să pierzi din audiență sau activitate pe pagina ta. Câte idei care merită luate în seamă de la experții Talmazan School.

Elaborează o strategie

Pentru a nu ajunge să creați un conținut static și care nu va avea efecte pozitive este extrem de important elaborarea unei strategii. Strategiile în acest caz ne ajută să ne planificăm mai bine postările și momentul plasării acestora. Astăzi, rețelele de socializare sunt pline cu conținut de marcă, iar ca să ieși în evidență ai nevoie de ceva mai original și mai mult decât pozele unui produs sau a serviciilor.

Potrivește conținutul cu publicul tău

Înainte de a pregăti postările pentru platformele de Social Media, ar trebui să îți dai seama ce fel de public interacționează cu profilul tău și să știi cum să îi abordezi. Dacă nu sunteți sigur despre ce fel de public aveți, investiți eforturi în crearea chestionarelor și sondajelor care vă pot interesa publicul țintă. Acest lucru vă poate ajuta să cunoașteți de unde provine publicul dvs. și ce caută.

Comunică prin intermediul videoclipurilor

Se știe că videoclipurile sunt cel mai interactiv conținut de pe rețelele de socializare și utilizarea acestuia crește în fiecare zi. De fapt, videoclipurile sunt cel mai solicitat conținut de pe rețelele de socializare, care vorbește despre potențialul pe care acesta îl are pentru companii.

Efectuează sondaje

Publicul ca orice persoană din viața reală are o opinie pe care și-ar dori să o exprime și studierea lor nu poate înceta. Cu ajutorul sondajelor vă puteți cunoaște mai bine publicul, puteți afla care este părerea lor în legătură cu serviciile și produsele dvs și vă poate educa cu informații care nu le veți găsi în mod normal pe Social Media.

Evaluează cu regularitate interacțiunile

În timp ce pui în evidență arta interacțiunii pe rețelele de socializare, nu luați puterea evaluării ca atare. Interacțiunea poate fi temporară, dar atunci când evaluarea devine regulată, șansele de interacțiune cresc. Evaluările sunt doar un alt mod de a-ți cunoaște publicul prin plasarea întrebărilor care induc acțiune și implicare.

„În final, fiecare companie își alege strategia sa, dar dacă îți dorești cu adevărat să te diferențiezi de restul și să vii cu conținut original, util și de calitate în același timp, păi îți sugerăm să ții cont de unele trenduri sau sugestii care prind la public”, spun cei de la Talmazan School.

Sursa: Ea.md