O nouă rețea socială – Club House: ce înseamnă și cum lucrează?
Club house este o rețea socială bazată pe chaturi audio. Poate fi considerată parțial un radio cu feedback, o conferință sau un loc de întruniri, prin intermediul acestei aplicații utilizatorii pot asculta interviuri, conversații și discuții între oameni pe diferite domenii sau subiecte. Este la fel ca un podcast dar îi adaugă un plus de exclusivitate și interacțiune live. Mai multe detalii despre această nouă rețea socială ne oferă experții Talmazan School.
Clubhouse nu lucrează ca o rețea socială obișnuită ci doar pe invitație. Nu-l poți descărca de pe App Store sau Magazin Play ca o aplicație obișnuită pentru ați crea cont ci trebuie sa fii invitat de un membru existent deja pentru a i te alătura lui.
Atunci cand ești invitat ești rugat să selectezi mai multe domenii care te interesează precum cărți, tehnologii, afaceri, sanatate etc. Aplicația are nevoie de cat mai multe informații pentru a depista interesele dvs și pentru a vă recomanda anumite camere de conversație pentru a vă alătura sau înscrie.
Foarte mulți asociază ClubHouse-ul cu aplicația Twich, însă pe Twich videoclipurile rămân pe platformă pentru a fi vizualizate și mai târziu, dar aici transmisiunile din camerele de conversatie dispar odată cu finisarea acestora. O persoana vorbește, iar ceilalți prezenți ascultă conferința organizată.
Cum pot primi o invitație?
Pentru a te alătura ClubHouseului trebuie sa fii invitat de un membru existent deja care-ți va oferi acces pentru a configura un cont. După ce sunteți invitat, veti primi un mesaj cu linkul de înregistrare care va redirecționează pe o pagină de înscrieri. Pentru început fiecare utilizator are doar două invitații existente, ceea ce înseamnă ca nu pot invita pe oricine. Următor obiectiv al creatorilor este finalizarea versiunii beta astfel incat sa fie pus la dispoziție pentru întreaga lume.
Ce legătura are Elon Musk cu ClubHouse?
Încă o întrebare care predomina la acest subiect este legătura lui Elon Musk cu aceasta nouă rețea. ClubHouse și-a făcut apariția în Martie 2020 și a fost lansat de antreprenorii din Silicon Valley Paul Davidson și Rohan Seth. Pe atunci avea doar 1500 de utilizatori și o valoare de aproximativ $100m. Recent Elon Musk a intrat într-o conferință și a atins numărul maxim de participanți posibil și a fost transmis live pe YouTube. De atunci, pe data de 1 Februarie 2021 Club House a declarat ca sunt activi 2 milioane de utilizatori și fiind estimat la $1 miliard și este considerat drept un Start-Up Unicorn.
Musk a menționat în timpul discuției sale că „schimbarea contextului este Ucigașul minții”. Dorind sa sublinieze faptul ca utilizatorii când sunt conectați la ClubHouse cu notificările deconectate se concentrează mai ușor la subiect astfel productivitatea conferințelor crește considerabil.
„Cu siguranța ClubHouse poate fi considerat noul trend în rândul rețelelor sociale, iar popularitatea lui nu se oprește nicidecum aici. Pentru anul 2021 proprietarii au planuri mărețe și sunt speculații despre o potențială înlocuire a altor platforme cu Club House”, mai spun în final cei de la Talmazan School.
Sursa: Agora.md